fbpx
Nutricionista

Autofagija i loše spavanje

Autofagija i loše spavanje su problemi naše čitateljke, koja se za savet šta da radi obratila dr Olgi Ličini.

Nesanica i autofagija

Poštovani,

Već sedam dana sam na autofagiji. Nakon ručka (nekad to bude u 16h, nekad u 18h – nije ustaljeno), pijem samo vodu narednih 16 sati. Za ovako kratak period osećam veliku korist kada su u pitanju alergije. Simptomi su se dosta smanjili i više nemam jak sekret iz nosa i grla. U početku me jako boleo želudac jer volim sebe nagraditi ukusnim i obilnim doručkom. Ali, to je prošlo i sad sam se navikla, izgleda. Ali, otkad sam na ovom režimu ishrane, jako loše spavam. Nekad 3, nekad 4 sata i nakon toga nikako ne mogu zaspati. Uopšte se ne osećam umorno zbog toga (mada imam podočnjake), ni ti imam “napade” spavanja u toku dana. Šta mi predlažete? Molim Vas za odgovor.

Srdacan pozdrav, Petra

pijenje vode i nesanica

Odgovor nutricioniste: Autofagija i loše spavanje

Poštovana,

Ako Vam autofagija prija u razmaku 8/16 predlažem Vam da samo pomerite početak prvog obroka na, na primer, 12 sati pre podne, a da poslednji obrok bude u 18 časova. Na taj način nećete imati napade gladi koji Vas bude tokom noći, pa verovatno zbog toga imate problem sa snom.

Autofagija i loše spavanje
Autofagija i loše spavanje

S poštovanjem,

Dr Olga Ličina, klinički nutricionista 

Dr Olga Ličina je autor bloga Jedi zdravo, a možete je pratiti i na Instagramu.

Nutricionisti pitanja možete postaviti i putem mejla: nutricionista.olga.licina@demetra.rs

Ostale odgovore na pitanja nutricioniste možete pročitati OVDE!

Dr Olga Ličina

Olga Ličina je doktor medicine i klinički nutricionista sa iskustvom od preko 10 godina izrade individualnih nutritivnih planova kod različitih zdravstvenih problema, kao i problema viška kilograma. Poslednjih par godina fokusirana je na odnos između emocija i hrane koje dovode do emotivnog prejedanja. Tvrdi da nijedna hrana nije zabranjena i da je u životu najbitniji balans i umerenost.

Related Articles