Inglesina Avio kolica su bila moj favorit, ali je finansijski momenat prevagnuo u korist Neonato Synhro Sport koja imamo. Kasnije sam iz iskustva drugih pronašla i po koju manu. Obzirom da ne postoje savršena kolica, ove sitne mane se ipak mogu i prevazići.
Inglesina Avio kolica nemaju mogućnost okretanja sedišta tako da beba gleda u mamu. Stoga, ako kupite sama kolica, bez dodataka, od starta ćete bebu moći samo da gledate kroz “prozorčić“ na krovu ili da obilazite oko kolica. Takva je bar polovina kolica na tržištu, pa to mnogima i nije mana. Ovo ćete prevazići korišćenjem korpe ili autosedišta.
Kolica su dovoljno prostrana da se dete bez problema može voziti do predviđenog uzrasta (36 meseci), a da glavom ne kači tendu. Naravno, ako nije natprosečne visine.
Prodaju se i kao sama kolica za uzrast od rođenja do 3 godine, a i u kompletu sa korpom, autosedištem i torbom. Osim toga, može se naći i ukombinaciji kolica + autosedište. Svi delovi se mogu dokupljivati zasebno.
Uz kolica se dobijaju:
Korpa za stvari ispod kolica
Držač za flašicu/čašu
Navlaka za kišu
Adapter za autosedište Inglesina Huggy
Muf za noge (u nekim opcijama, naknadno se raspitajte kod prodavca)
A mogu se dokupiti i:
Torba za transport kolica (pogodna za putovanja avionom)
Tvrda korpa za kolica 0-9kg
Autosedište 0-13kg
Zimski muf za kolica (montira se na sama kolica i služi umesto skafandera dok dete sedi, na slici)
Muf za noge (dobija se uz komplet sa korpom i autosedištem)
Torba za bebine stvari
Isofix za autosedište za automobil
Navlaka za kišu za korpu
Navlaka za kišu za autosedište
Adapteri za Britax, Graco ili Maxi Cosi autosedište 0-13kg
Mreža za komarce za korpu za kolica i autosedište
Letnja navlaka za kolica
Letnja navlaka za autosedište
Cena seta 3 u 1 se kreće od 640 eura. Ovde su uključena kolica sa sportkim sedištem, čvrsta korpa, autosedište, muf za noge za sedište, zaštita za kišu i torba za bebine stvari. Cena samih kolica sa sportskim sedištem je oko 350 eura.
Sva Inglesina kolica imaju fenomenalan način sklapanja. Inglesina je zaštitila svoj patent za sklapanje kolica JEDNOM rukom u kišobran. Ovako sklopljena Avio kolica staju u mali gepek automobila bez problema.
Dimenzije Inglesina Avio kolica
Dimenzije sklopljenih kolica su 93x48x32cm, dok su rasklopljena kolica dimenzija 109x87x49.5cm. Težina Inglesina Avio kolica sa sportskim sedištem iznosi 10.6kg.
Noviteti Dezeni najavljeni za 2014. godinu su ametist, zelena, crvena, teget, crna i tirkizno plava.
Ono što je takođe prednost kod nove verzije je da sada nude mogućnost da se tenda prebaci na drugu stranu, pa vam suncobran sigurno neće biti potreban. Prvobitan model Inglesina Avio kolica nije imao rajsfešlus na tendi.
Osim toga, novi model ima i nešto bolje točkove. Svi Avio modeli imaju besprekorno napravljene točkove. Guma je kvalitetna, teško se habaju, a ovo su ujedno i kolica sa 4 točka kojima se ubedljivo najlakše upravlja. Lako upravljanje se podrazumeva na ravnom terenu. Ovo nije model kolica za sve terene.
Sinoćne scene pucanja petardi, raketa i paljenja u Novom Sadu uznemirile su, ne samo građane koji su primorani da slušaju rafale i vidljivi dim, već i najosetljivije među nama - novorođene bebe u porodilištu Betanija, koje se nalazi na svega 400 metara od epicentra dešavanja.
Nakon što nauče da se održavaju na vodi, podjednako je važno da radite na tehikama disanja i opuštanja kako bi istinski počeli da uživaju u plivanju i mogli da izdrže duže intervale kretanja u vodi.
Bebin doručak se uvodi najkasnije do devetog meseca i jedan je od tri glavna obroka koja će dete zadržati do kraja života. Sada je važno da stvorite naviku obroka, kao i šta će beba jesti za doručak.
Nije vaša dužnost, a ni obaveza da znate da li je čista oprema za trening vašeg sina tinejdžera, kao ni gde su poslovna dokumenta vašeg supruga. Važno je da decu osamostalite tako da lakše podnesu samostalan život, kada do toga dođe. U međuvremenu, valjda želite više vremena za sebe ili za druženje sa njima. Ako samo vi budete čistili, neće vam ostajati vremena da se družite sa svojom porodicom.