fbpx
Nutricionista

Da li je zdrava instant ovsena kaša?

Koliko je instant ovsena kaša dobar izbora za početak dana i kako da smanji telesnu težinu je pitanje koje je čitateljka uputila Jasmini Mitrić, nutricionisti.

Pitanje:

Poštovana, 
Imam 64kg, visoka sam 168cm, u poslednje vreme zbog manjka kretanja i fizičke aktivnosti sam se ugojila. Interesuje me da li imate neki savet šta bih mogla da korigujem u ishrani da smršam nekih 4-6kg? Da li je u redu da doručkujem instant ovsenu kašu i izbacim večeru?

Hvala unapred i veliki pozdrav

Instant ovsena kaša

Odgovor nutricioniste: Da li je zdrava instant ovsena kaša?

Draga Ankice,

Vaša idealna telesna masa je 59.6kg tako da ste lepo procenili, trebalo bi da izgubite 4-5kg. Kako bi postigli željene rezultate, potrebno je smanjite energetski unos, kao i da pametno birate namirnice. Najbolje je da imate 4-5 manjih obroka koji bi se pretežno sastojali od nešto žitarice, dosta izvora proteina (meso, riba, jaja, mlečni proizvodi), kao i dosta svežeg i termički obrađenog povrća. Naravno, možete dodati i voćnu uzinu.

Nikako ne preoručujem instant ovsene kaše, jer pored ovsenih pahuljica, sadrže i dodate šećere, aditive, i ostale nepotrebne sastojke.

Koliko je zdrava instant ovsena kaša?
Instant ovsena kaša

Najbolje je da sami pripremate kašu od žitarica po izboru, mleka ili jogurta, i nešto svežeg voća, cimeta, vanile, ili nekih drugih dodataka. Večeru nemojte izbegavati, samo je izmenite. Najbolje je da za večeru pripremite obrok od ribe ili mesa uz dosta salate.

Srdačan pozdrav!

Jasmina Mitrić, nutricionista

Tvoj nutricionista

Sva pitanja nutricionisti možete poslati na  nutricionista@demetra.rs

Ostala pitanja i odgovori nutricioniste: PITAJTE NUTRICIONISTU

Jasmina Mitrić

Ja sam Jasmina Mitrić, nutricionista. Već 10 godina radim na planiranju kolektivne ishrane i savetovanju ljudi o zdravim namirnicama, zdravoj ishrani i ukusnoj hrani. Potrudiću se da ti objasnim zašto je važno da se hranimo zdravo, koje nam namirnice u tome mogu pomoći, i kako da ih pripremimo tako da sebi i drugima serviramo zdrave, a ukusne obroke.

Related Articles