Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7

uklonite umor sa lica

Dok se neke majke vrate odmah " na noge"  samo nekoliko dana nakon izlaska iz bolnice, medicinska istraživanja pokazuju da umor uglavnom dostiže svoj vrhunac dva do četiri dana nakon povratka kući. 

Mnoge žene takođe prolaze kroz težak period između osme i desete nedelje nakon porođaja kada akumulirani nedostatak sna zapravo počinje da uzrokuje štetu. Samo 50 posto žena smatra da su u roku od šest nedelja nakon porođaja dobile svoj uobičajen nivo energije. Dvadeset i pet posto više smatra da su se vratile u normalu tek nakon šest meseci.

To znači da četvrtina novih majki još uvek pati od umora i niže energije više od šest meseci nakon porođaja. Evo nekoliko osnovnih saveta, kako da prebrodite umor i budete ona stara žena zmaj.

Nedostatak sna

Većina majki smatra da je njihov najveći problem nedostatak sna. Ciklus spavanja sastoji se od četiri faze, koje ukupno traju oko 90 minuta. Poslednja faza, duboki san, kada se fizički oporavlja i imunološki sistem radi najteže, javlja se uglavnom u ranim jutarnjim satima. Tek nakon potpunog ciklusa spavanja, telo može ići u REM fazu, spavanje kad sanjamo i obrađujemo sve mentalne nadražaje akumulirane tokom dana.

Ako se majka probudi tokom bilo kog razdoblja ciklusa spavanja, vratiće se na sam početak, u kom kao da je tek otišla na spavanje, čime se gubi dragoceni REM period spavanja. Dakle, čak i ako spavate isti broj sati u razdoblju od 24 sata, možda ćete i dalje imati REM nedostatak sna.

Povišen nivo hormona se dešava zbog uznemirujućeg sna tokom trudnoće. Ovo će trajati tokom prvih nedelja nakon porođaja. Dodajte neobične obrasce spavanja kod bebe koja se često budi, kao i navike svoje starije dece, i čini se da ne možete izbeći ustajanje tokom noći, glad za slatkišima, razdražljivost, letargiju, poteškoće u koncentraciji, pa čak i depresija koja prati " dug san. "

Srećom, potrebno je samo dve ili tri noći u nizu neprekinutog sna kako bi izlečili ove simptome. Ono što je najvažnije, umor se koriguje prevencijom: izgradnjom rezervi energije  nikada nemojte da dozvolite da budete potpuno iscrpljene.

Postavite svoje prioritete

Upravljanje vašim vremenom kako bi bili što više odmorniji vaš je prioritet i obično znači potpunu reorganizaciju vaše uobičajene rutine.

To mora da bude isplanirano i pre porođaja. Najvažniji korak koji možete preduzeti je izgradnja mreže prijatelja i porodice kojima možete podeliti zadatke (kućne poslove, kupovina / kuvanje / pranje posle jela) još pre rođenja deteta. Tajna za preživljavanje postnatalnog perioda jeste delegirati, delegirati, delegirati i zaboraviti na ono što ne možete delegirati.

Saveti za borbu protiv iscrpljenosti

Dajte svom partneru popis svakodnevnih odgovornosti i ostavite  da on to uradi svojim tempom, na svoj način i kako on želi. Umesto da kritikuju, podstaknite bebinog oca da razmišlja koliko  je samo srećan kada je uključen i kada vam pomaže.

Nemojte dodeliti više od dva zadatka dnevno više od onih potrebnih za negovanje bebe. Vaše samopoštovanje će rasti sa svakim malim rešenjem.

Držite barem jednu sobu u svojoj kući urednom i da lepo izgleda. Možete otići tamo kada vam je potrebno vreme za sebe.

Ako iscrpljenost preti, tražite pomoć. Pitajte svog partnera, majku ili ako ste u mogućnosti, zaposlite neku ženu da vam pomogne da dođe tokom noći ili svake druge noći kako bi vam malo pomogla, tako da možete spavati najmanje šest sati u kontinuitetu.

Idite u krevet vrlo rano. Kada pokušavate nadoknaditi izgubljeni san, bolje je pre ići u krevet, a ne kasnije zaspati.

Čim beba spava,  malo se opustite i uživajte.  Deca obično najduže spavaju nakon kupanja i hrane. Iskoristite ovaj period da se odmorite.

Organizujte svoju hranu unapred

Ako dojite  bebu u vašem krevetu ili u krevetu odmah pored vašeg, možete pripremiti stvari koje će vam biti potrebne tokom noći . Samo predvidite ono šta će vam trebati usred noći (čaša vode, užina, čista pelena, maramice, plastična kesa za prljavu pelenu). Ako je dete u drugoj sobi, pripremite udobnu stolicu sa jastucima i pokrivačem, uz užinu i piće za sebe. Postavite malu lampu niske snage koju možete ostaviti tokom cele noći.

Nemojte zaboraviti da uzimate svoje vitaminske i mineralne dodatke  i pokušajte da održite uravnoteženu i zdravu ishranu. Tokom perioda nakon porođaja, potreba za dobrom ishranom je veća nego u bilo kom drugom trenutku u vašem životu. Pobrinite se da imate dobre prehrambene navike, izbegavajte masti i šećere. U ovoj fazi, vašem telu su potrebni ugljeni hidrati za sve vrste hormonalnih i metaboličkih razloga. Stroga dijeta u prva tri meseca nakon porođaja dovodi vas do umora.

Odvojite vreme za šetnju na otvorenom, sat vremena dnevno - to ima neverovatno dejstvo na vaš nivo energije.

Rekreacija je gotovo jednako važna kao i sve ostalo. Rasporedite barem jednu zabavnu aktivnost svaki dan. Planirajte unapred najmanje tri puta mesečno kada možete izaći sami ili sa partnerom ili prijateljicom. Pokušajte organizovati aktivnosti sa prijateljima koji takođe imaju male bebe tako da se možete okrenuti i gledati decu.

Ako vaš umor traje  i dalje uprkos svim gore navedenim merama, proverite sa svojim lekarom o mogućoj anemiji, manjku kalijuma ili problemu štitne žlezde - svim uzrocima niske energije.

Kako ukloniti umor sa lica

Nema spavanja, beba se često budi, ustajete, znamo sve, ali bez brige. Ne morate se sakriti i zatvoriti u kući, samo zato što niste  dovoljno odmorni. Kako možete ukloniti stanje konstantnog iscrpljenog izgleda? Evo nekoliko posebnih saveta za brzi oporavak koji će osvetliti čak i najumornija lica svake mame:

Korak 1: Koristite kapi za oči na svako oko kako biste uklonili crvenilo. To vam stvarno može puno pomoći.

Korak 2: Vlažite lice i vrat omiljenom kremom, koristite neki serum za oči ispod i iznad vaših očiju. Hidratacija kože je veoma neophodna, to nemojte nikako zaboraviti.

Korak 3: Kada ne spavate dovoljno i kada ste konstantno umorni, javljaju se podočnjaci. Krema koja pomaže protiv podočnjka biće pravo rešenje za vas.

Korak 4: Sada kada je vaša koža umorna, suprotstavite se svom iscrpljenom izgledu (koji se obično može videti, kao što smo rekli, ispod očiju u obliku natečenosti ili tamnih krugova) skrenite pažnju na vaše usne.

Crvene usne, jači karmin ili sjaj za usta će odmah stvoriti dobro odmerenu, srećnu iluziju koja može osvojiti bilo koju publiku. Ljudi će, naravno, samo gledati u vaša usta kada se na njemu nalazi jarka boja. Naravno, dodajte korektor, rumenilo, maskaru i sve ostalo što želite i igrajte se tim usnama.

Korak 5: Tonirajte svoju kožu. Bronzana koža u kombinaciji sa jarkim usnama učiniće da izgledate vrlo dobro odmorni.

Korak 6: Neka vam kosa izgleda neverovatno. Kada vaša kosa izgleda sjajno i čisto, manje je verovatno da ćete shvatiti koliko je umorno vaše lice.

Korak 7: Kada šetate vašu bebu, nosite svoj omiljeni par lagano obojenih naočara za sunce sa tim sjajnim usnama. To će svakako uticati na vaš izgled, ali  će u isto vreme blokirati svu dodatnu svetlost koja često iritira umorne oči.

Korak 8: Pijte što više vode. Nosite sa sobom uvek flašicu vode kad izlazite iz kuće. Kada ste umorni, vaše lice treba hidrataciju, pa pijte puno vode tokom dana.

Kreme koje uklanjaju umor

Kada vaša beba spava, kao što smo rekli, idelna je prilika da odvojite vreme za sebe. Iskoristite ovo vreme i pripremite sebi jednu od čarobnih maski za lice, koje će vam pomoći kod umornog lica. Vašem licu vratiće sjaj i živost.

Med i šećer

Med i šećer mogu vam pomoći kod vašeg umornog izgleda lica. Za to su vam potrebna ova dva sastojka i pomešajte ih tako da dobijete glatku masku. Nanesite na lice pokretom trljanja. Lagano trljajte. Nakon toga možete oprati lice. Koristiti ovu sjajnu masku jednom u sedam dana. To će  pomoći pilingu vaše kože na prirodan način.

Maska za lice od jogurta

Maska od jogurta za lice delotvorno je sredstvo za glatku kožu. Možete napraviti ovu masku mešanjem surutke u prahu sa jogurtom. Još u to možete dodati vrlo malo količine kurkume u prahu. Dodajte svež sok od limuna u masku. Sve dobro izmešajte i nanesite na lice. Ostavite da stoji na licu i  nakon deset minuta umijte se mlakom vodom.

Maska od krastavca

Napravite sopstvenu domaću masku za lice upotrebom seckanog krastavaca. Jednostavno možete iseći krastavac na kolutove i blagom masažom trljati po vašem licu.

Možete naneti kolutove krastavca na lice, ili još bolje ukoliko imate podočnjake, stavite da stoje još desetak minuta, kao obloge.

Piling sa morskom soli

Korišćenje pilinga lica napravljenog sa morskom soli može vam pomoći kod umora kože. Pomešajte izrendisani đumbir sa solju. Zatim možete dodati malo maslinovog ulja. Sve dobro izmešajte, a zatim nanesite na lice. Operite lice nakon nekog vremena. Učiniće vašu kožu vrlo lepom.

Krema za lice od mleka

Krema  od mleka vam može pomoći da vaša koža izgleda lepo i mlađe. Pomešajte brašno sa mlekom. Možete dodati i malu količinu kurkume u prahu. Dobro izmešajte sve sastojke i nanesite ih na lice. Operite kožu kad maska bude potpuno suva. Koristite toplu vodu za pranje kože.

Krema od ulja

Vašoj koži, pre svega ukoliko je suva, bi zapravo odgovaralo ulje lagane teksture poput jojobe,  ulja semenki grožđa i ulje koštica kajsije. Osim navedenih ulja, biljke koje će sigurno odgovarati vašoj koži su zeleni čaj,  čajevac (manje količine), lavanda i aloe vera.

Piling lica

Mnogo puta, umor lica kože uzrokuju taloženje prljavštine i mrtvih ćelija u koži. Taj se problem može rešiti prilično dobrim pilingom. Trebalo bi da ljuštite kožu lica prirodnim pilingom. Izaberite nežne pilinge za to, a koža će postati lepa i sveža.

Korektor

Možete sakriti nepravilnosti kože pomoću korektora. Može se koristiti za skrivanje tamnih krugova, mrlja, bubuljica i drugih problema sa kožom. Kupite korektor visokog kvaliteta.

Povezani članci

Booking.com