Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7

masaza grudi

Da li znate za sve benefite masaže grudi? Sem estetskog, ona predstavlja i vrlo koristan zdravstveni način očuvanja vašeg poprsja. Briga o grudima je važna za sve generacije i naš savet je da na vreme otpočnete. Mi smo tu da vas obavestimo o svim njenim delotvornostima, kao i najboljem načinu upražnjavanja!

 

Negovanje grudi

Kao što smo već rekli, važno je otpočeti sa negom na vreme, a nakon 35. godine tu brigu treba i povećati. Za mlade dame koje će možda ovo čitati: vaše grudi se tek sada razvijaju i trebalo bi da obratite pažnju na vaše držanje: neka bude pravilno, zabačenih ramena i podignute glave. Ovo je za vas vrlo važno ako želite imati lepe grudi.

Pre svega, za vaše čvrste, zdrave grudi su najvažnije ove tri stvari:

  • ishrana: ovde mislimo na namirnice koje povećavaju nivo estrogena u telu, pa bi trebalo da u svoj jelovnik uvrstite žitarice, proizvode od soje i sl.

  • vežba: najbolji način za očuvanje i negovanje vaših grudi jeste da plivate. Ukoliko to niste u mogućnosti, uvek vam ostaje ova vrlo jednostavna a korisna vežba koju možete raditi kod kuće - pritiskajte dlanove ka sredini grudi svakog dana, otprilike 20-30 puta ponovite; takođe, ako vežbate u teretani, fokusirajte se na sprave za ruke koje će vam pomoći da održite i vaše grudi čvrstim i lepim.

Savet: svakodnevne jutarnje vežbe će vam pomoći da se grudni koš ojača.

  • masaža: vrlo je delotvorna masaža kada se tuširate - naizmenično koristite toplu i hladnu vodu, zatim uradite piling i na kraju izmasirajte grudi dok utrljavate losion.

Preporučujemo vam da, kada masirate grudi, uvek koristite i odgovarajuću kremu, a masaža će poboljšati njeno upijanje i delotvornost.

Ukoliko vam je neprijatno da ovo radite u nekom kozmetičkom salonu, pročitajte u tom slučaju ovih nekoliko predloga masiranja, jer je za vas onda idealna masaža grudi kod kuće.

 

Kako masirati grudi

Trebalo bi da na svakih 15 dana na grudi i područje iznad njih, uključujući i vrat, nanosite hranljivu masku na bazi kolagena i elastina. Prethodno očistite kožu; krema neka odstoji makar 20 minuta, a zatim isperite mlakom vodom. Nakon toga započinjete masažu. Kretanje vam treba biti odozdo pa na gore, lagano i nežno, a posebnu pažnju obratite na bradavice.

Da li ste znali da je stiskanje dojki i masaža zapravo preventivna mera u sprečavanju pojave raka? Uz, naravno, redovni pregled vaših grudi.

 

Benefiti masaže dojki i grudi

Zahvaljujući masaži grudi, vi ćete im očuvati lep oblik, sprečiti da izgledaju “obešeno”, ali ne samo to - kao što smo već rekli, ovo je preventivna mera za uklanjanje benignih cisti, što je veoma značajno za vaše zdravlje; masažom ćete takođe i jačati mišićno tkivo i izbacićete toksine iz limfnog sastava.

Dakle, možete uspešno rešiti ili doprineti rešavanju estetskog ili zdravstvenog problema, a takođe i posmatrati masažu kao jednu preventivnu, korisnu meru.

Savet: kako biste zadržali oblik vaših grudi i sprečili njegovu promenu tokom vremena, izbegavajte da spavate na stomaku; trudite se da spavate na leđima.

nega i masaza grudi

Tuširanje i masaža

Tuširanje i masaža u kombinaciji su možda i najvažniji za ispravnu negu vaših grudi.

Naime, grudi treba tuširati svakodnevno i to hladnom vodom, odozgo i odozdo. Ovakvo tuširanje jača kožu grudi, čime se sprečava opuštanje. Masaža bi se trebala primenjivati odmah nakon tuširanja. Možete sunđerom potopljenim u hladnu vodu masirati grudi kružnim pokretima, odozdo nagore. Kada pođete u pravcu vrata, pritisak sme biti malo jači, ali masaža ne bi trebalo da traje duže od pet minuta. Grudni mišić se masira trljanjem odozdo prema ramenu i traje 10 minuta. Nakon masaže, dojke obrišite suvim peškirom, pa ih ponovo tuširajte hladnom vodom jedan minut.

 

Kako masaža dojki koristi pri dojenju

Ukoliko ste nedavno postali majka, ovo bi trebalo da pročitate i saznate.

Masaža je u ovom slučaju dobra i korisna jer pospešuje cirkulaciju, pa samim tim i protok mleka; takođe ima i pozitivni uticaj na proizvodnju mleka.

Dojenje, masaža grudi i svakodnevno nanošenje kreme za negu kože usporavaju znakove starenja na dojkama.

Masaža vam umnogome može pomoći u nekim situacijama kada je dojenje u pitanju, a evo i postupka šta, kako i zašto raditi.

Pre dojenja operite lepo ruke, izmuzite nekoliko kapi mleka i premažite bradavice i osušite na vazduhu. Nežno masirajte, rastežite i izvlačite bradavice pre podoja. Ukoliko su dojke pune mleka preporučuje se masaža pred podoj i izmlazanje; ukoliko dojke ostanu pune i nakon podoja, treba izmusti mleko. Sa nekoliko kapi premažite bradavice i areole i osušite ih na vazduhu; dojke što češće izlažite vazduhu.

U slučaju punih dojki, ovako ih treba masirati: krenite od baze ramena, masažu radite jagodicama prstiju, laganim, kružnim pokretima prelazite preko cele dojke. Pri masaži dojilja se treba nagnuti prema podlozi da bi isticanju mleka pomogla silom zemljine teže.

Masažu grudi i dojki mogu primenjivati sve dame - i one mlade, da bi pospešile njihov pravilan razvoj, a i one malo starije - da bi pravilno održavale negu grudi, ali i brinule o svom zdravlju. Bilo da to radite kao vid relaksacije ili možda da biste pospešile svoje dojenje, ukoliko ste odnedavno postale mame, ili pak želite da dobijete čvršće i lepše grudi, a da se ne podvrgnete operaciji - masaža grudi može biti od pomoći i delotvorna, ako je obavljate na dobar i pravi način.

Mogućnosti su brojne - masažu možete vršiti same kod kuće, ili vam vaš partner može u tome pomoći, a takođe možete otići i kod nekog stručnjaka, ukoliko smatrate da same nećete obaviti taj posao kako valja.

Uz pomenuti trik sa tuširanjem ili uz vežbe i promenu ishrane, sigurno da ćete postići željene rezultate. Počnite na vreme, počnite sada.

Save

Save

Save

Booking.com