Svetlo za bolje raspoloženje

Jedan od najboljih načina da izbegnete loše raspoloženje tokom zime je da provedete par minuta pored prozora, posebno ako je sunčano jutro, pa makar bio i mraz napolju. Izlaganje prirodnoj svetlosti će učiniti da se odmah osećate bolje. Čak i kada su tmurni dani, nemojte se ustručavati da upalite svetlo u kući. Izbegavate svetlost neonki, već samo što prirodnije osvetljenje koristite (ono koje imitira prirodno svetlo). Mnogi od nas ne vole da pale svetlo tokom dana, ali to je greška, jer mračni prostor izaziva depresiju. Mozak tačno razlikuje koja svetlost je u pitanju, ali je osvetljenje svakako bolje od mraka, ako želite da budete aktivni.

Boravak na otvorenom za bolje raspoloženje

Izađite iz kuće ako osećate da vas unutra sve guši. Nemojte se ustručavati i smišljati razloge. U većini slučajeva, čak i novorođenče može napolje. Boravak na otvorenom će vas okrepiti, sunce će razbiti zimsku depresiju i pitaćete se ubrzo oko čega ste zapravo brinuli.

Vežba pomaže da se luči endorfin koji popravlja raspoloženje. Čak i u zatvorenom prostoru, možete da vežbate i osećate se bolje. Napolju trčite sa decom ili ljubimcem, hodajte brzo i grudvajte se po snegu. Sve ovo će vam doneti osmeh na lice i istinsku sreću, a nećete potrošiti ni dinar.

 

Obojite zimu

Boje mogu da utiču na raspoloženje. Zimi sve deluje sivo i sumorno. Dodajte malo boja u okruženje. Probajte da nađete da kupite ili sašijete jastučnice u drečavim bojama, okitite jelku crvenim ili žutim ukrasima, a ne bi bilo loše ni da nabavite neko zelenilo u saksiji. Prostor će oživeti, a i vaše raspoloženje će se momentalno popraviti.

 

Najvažnije je da ne zaboravite na sebe i svoju sreću. Deca vole srećne mame, a ako sebi ne budete bili dobri, nećete nikome moći kvalitetno da se posvetite. Svaki novi dan je sam po sebi razlog za sreću, a jednostavne promene mogu da učine život čarobnim.

 

 

 

Save

Save

Save

Booking.com