Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7


Hodanje poboljšava prokrvljenost organizma, ubrzava cirkulaciju i na taj način sprečava probleme kao što su otečenenost i osećaj težine u nogama, kao i proširene vene. Šetnja pomaže u prevenciji protiv  osteoporoze.

Hodanje podstiče aktivaciju svih mišića, uključujući i mišiće ruku.

 

 

Šetnja aktivira sve mišiće u telu i odličan je izbor kao preventiva očuvanju zdravlja.

Ukoliko šetate trideset minuta dnevno tri puta nedeljno, to je dovoljno da podstaknete rad kardiovaskularnog sistema. Srce će ojačati, krvni sudovi postaju elastičniji, snižava se nivo holesterola u krvi, a dolazi i do normalizovanja krvnog pritiska.


Hodanje razvija trbušne mišiće, te povećava pokretljivost creva i podstiče njihov ubrzan rad. Usled bržeg varenja i kraćeg zadržavanja hrane u organizmu, brže se izbacuju otpadne materije.

  

DEPRESIJA

Šetnja se preporučuje kako zdravim osobama, tako i onima koji pate od depresije. Hodanje se pokazalo kao dobar lek, skoro koliko i upotreba antidepresiva. Opšte je poznato da se šetnjom luči hormon seratonin, poznatiji kao hormon sreće. Engleski naučnici su utvrdili da šetnja pomaže i da vratimo izgubljeno samopouzdanje.
Polučasovna šetnja u prirodi kod 70% depresivnih osoba smanjuje depresiju, a kod 90% povećava samopouzdanje.

 

Booking.com