Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7

 Važno je da ste uvek fizički angažovani

Većina ljudi uz brojune dnevne obaveze – posao, deca, dom, supružnik, prijatelji – retko može da pronađe malo vremena i za sebe, a naročito za stvari od kojih, kako deluje na prvi pogled, nema previše koristi. Međutim, 45 minuta rekreacije nekoliko puta nedeljno itekako može imati uticaj na vaš život.

Redovna rekreacija u kombinaciji sa zdravom ishranom, najbolji je poklon vašem telu. No, ovakvo ponašanje ne godi samo fizičkom, već i mentalnom zdravlju i ujedno pojačava osećaj zadovoljstva sobom. Redovna fizička aktivnost pomaže u sprečavanju mnogih bolesti i smanjenju ili održavanju telesne težine.

 

Ukoliko ste, dakle, odlučili da pronađete malo vremena za sebe i svoje zdravlje, najpreporučljivija rekreacija je aerobni, odnosno kardio trening, onaj gde broj otkucaja srca po minutu dostiže između 70 i 80 odsto maksimalne vrednosti (pogledaj grafikon - klikni za uvećanje slike).

Aerobne vežbe su manjeg intenziteta ali se zato dugo ponavljaju, odnosno traju. Na primer, to je lagano trčanje ili vožnja bicikle, takozvano “nordijsko skijanje” koje se može vežbati u teretanama i sportskim centrima, plivanje ili vežbe sa vijačom.

Evo nekih koristi od aerobnog treninga:

Ubrzava se metabolizam

Lakše i brže ćete sagorevati kalorije i gubiti kilograme. Najzdraviji način mršavljenja je redovna rekreacija u kombinaciji sa zdravom ishranom. Za pola sata trčanja na traci možete sagoreti 300 kalorija, a za pola sata brzog hodanja oko 180 kalorija.

Smanjuje se stres

Usled redovnih treninga bićete opušteniji i lakše ćete se boriti sa svakodnevnim problemima.

Povećava se energija

Imaćete više energije, biti izdržljiviji i mnogo više spremni na pokret i bilo kakvu aktivnost. Svaki trening će vam biti lakši od prethodnog i sve bolje ćete se osećati

Jačaju se pluća

Kako vreme bude odmicalo, kapacitet vaših pluća će biti veći, a pluća zdravija

Jača se srce

Redovnim treningom vežbate srce, ono menja ritam rada čime se doprinosi njegovom zdravlju. Srčani mišić se jača i srce pumpa efikasnije.

Bolje i mirnije se spava

Posle treninga telo je umorno, a mozak odmoran. Spavaćete kao beba!

Osim toga ćete:

  • Oblikovati svoje telo i zategnuti mišiće. Ne samo što ćete biti zdraviji već ćete izgledati zdravije i privlačnije
  • Poboljšati cirkulaciju i smanjiti povišeni krvni pritisak
  • Povećati broj crvenih krvnih zrnaca tako što ćete podstaći transport kiseonika

Povezani članci

Booking.com