Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7

Kako trudnica da se ponaša na poslu

Svakodnevni odlazak na posao tokom trudnoće često nije lak zadatak. Mada većina žena radi gotovo do kraja trudnoće, one se ipak suočavaju sa brojnim izazovima. Kako bi ostali produktivni na poslu, potrebno je da se izborite sa simptomima i svedete nelagodnosti koje vam stvara telo na najmanju meru, a ujedno da ostanete zdravi. Pročitajte kako.

Izborite se sa umorom

Vaše telo već naporno radi dok pomaže da vaše dete raste i bude zdravo. Zato ćete se verovatno osećati umorno na poslu, pogotovo u prvom i u trećem trimestru.

Međutim, umor može samo biti simptom nedostatka gvožđa što se događa veoma često u trudnoći. Gvožđe u krvi proverava se kod trudnica na redovnim mesečnim pregledima, pa će u slučaju da vam nedostaje, lekar verovatno preporučiti da ga unosite kroz suplemente. U međuvremenu, možete sebi pomoći tako što ćete unositi više hrane bogate gvožđem – crveno meso kao što su teletina i junetina, zatim ćuretina, zeleno lisnato povrće i semenke kao što su bundevine, suncokretove ili susam.

Kako bi izbegli da se s posla vraćate preumorni, često pravite male pauze. Ustanite i prošetajte se po kancelariji ili izađite ispred zgrade. Ako ste u mogućnosti, na kratko podignite noge na stolicu ili sto kako bi izbegli pojavu nelagodnosti u stopalima. Ugasite svetlo, zatvorite oči i pokušajte da ne mislite o poslu niti brigama.

Smanjite aktivnosti. Ako možete, radite manje na poslu. U svakom slučaju, potrudite se da bar kod kuće odmarate više nego obično. Nemojte ići u zamorne kupovine, angažujte nekog da vam napravi veliko spremanje u stanu, ili jednostavno zamolite člana porodice da pospremi ili skuva ručak umesto vas.

Redovno vežbajte. Iako će vam ponekad teško pasti, vežbanje će učiniti da imate više energije koja vam je preko potrebna dok ste na poslu. Idite na jogu, redovno pešačite s posla kući ili izaberite neki drugi vid rekreacije. Međutim, obavezno se pre toga konsultujte sa svojim lekarom o tome šta smete i šta ne smete da radite.

Rano ležite. Trudnici treba sedam do devet sati sna koji će pomoći da se održi dobra cirkulacija neophodna za protok materija do bebe. Potrudite se zato da obezbedite dovoljno sna. Osim toga, odmor će sprečiti oticanje. Najbolje je da ležite na levoj strani.

Booking.com