Name $ScriptID$ Home Page zZblDStL7dLK5wAtgeHrlPUITBORXLhIXD2LdB.4opr.I7

Namirnice za zdravu trudnoću

Ove zdrave namirnice mogu da pruže puno važnih nutrijenata za trudnoću, uključujući vitamic C, folnu kiselinu i kalcijum.

 

Jogurt

Dobar izvor belančevina, jogurt ima više kalcijuma nego mleko, a takođe sadrži aktivne kulture koje smanjuju rizik od gljivičnih infekcija koje su nešto češće tokom trudnoće. Takođe, neki ljudi koji imaju netoleranciju na laktozu mogu da tolerišu jogurt.

Brokula

Poznata po tome što je dobar izvor kalcijuma, ovo povrće je takođe bogato vitaminom C, folatom i vitaminom B6.

Sočivo

Kao i grašak, sočivo je veliki izvor folne kiseline i bogato je gvožđem i proteinima. Ono je takođe puno vlakana, što može da pomogne u sprečavanju zatvora i stvaranja hemoroida.

Smokve

Sveže ili sušene, smokve imaju više vlakana od bilo kojeg tipičnog voća ili povrća, više kalijuma nego banane i obilje kalcijuma i gvožđa.

Sok od narandže

Ne samo da je ovaj sok bogat vitaminom C i folnom kiselinom, već je takođe dobar izvor kalijuma za koji je dokazano da pomaže u smanjenju povišenog krvnog pritiska, a što naročito opasno tokom trudnoće.

Save

Save

Save

Booking.com