oporavak posle vanmatericne trudnoce
Vanmaterična trudnoća i injekcija Methotrexat

Oporavak posle vanmaterične trudnoće

Poštovana dr Aleksandra,
Zanima me nešto u vezi vanmaterične trudnoće. Imala sam je prošli mesec. Nije rađena operacija, već sam dobila Methotrexat injekcije, dva komada. Prvu sam dobila 17.09. i posle nje sam imala kao neku slabiju menstruaciju. Drugu dozu sam dobila 19.09 i od tada je bila jako slaba ima je, pa nema. I jak bol u desnoj strani i nazad u leđima. Imala sam i problem sa stolicom. Beta je bila 180 - 24.09, a juče 33.21. Ja i dalje nekako krvarim, ali ništa slično mojim menstruacijama. Sve je oskudno i bude jedan dan, jedan ne. Zanima me da li je to normalno? Odužilo mi se nešto, pa ne znam da li to tako treba? Izvinjavam se na malo dužem pitanju.
Hvala na odgovoru!

Odgovor ginekologa:

Poštovana,

Kod vanmaterične trudnoće koja se tretira Metotrexatom simptomi koje si mi opisala se mogu javiti. Bitno je da ti beta adekvatno pada, što vidim iz priloženih rezultata. Mislim da treba da ponoviš betu još jednom i javiš se na kontrolu svom ginekologu. Sve u svemu verujem da će na kraju sve biti uredu.

S poštovanjem,

Dr Aleksandra Simić, ginekolog

Ginekološka ordinacija "Taurunum medical"

Sva pitanja Sandri možete postaviti na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Ostale odgovore ginekologa na pitanja čitateljki možete pročitati OVDE

 

Booking.com