Chipolino Kiki kolica
Najlakša kišobran kolica - Chipolino Kikki

Chipolino Kikki kišobran kolica

Skoro nisam pisala novi blog, a svakodnevno dobijam po neko pitanje na koje nekada umem, a nekada ne da odgovorim. Razlog tome je gomila kolica nekih novih proizvođača koji nude svoja kolica samo online, a ja nisam neko ko voli da priča napamet jer se više puta pokazalo da materijal, točkove i slično ipak morate uživo videti.

Sada je došlo vreme da ipak kupim i kišobran kolica, iako nisam neki ljubitelj i to sam više puta spominjala. Razlog tome je što su mi sada neophodna mala kolica koja lako mogu da unesem u autobus koji nije niskopodni, jer se često vozim. Sa Chipolino Etro se bez problema vozim autobusom, ali samo ako su niskopodni. U one stare autobuse ne mogu čak ni svaka kišobran kolica da se unesu rasklopljena.

Potrebna su mi kolica koja su dovoljno lagana da ih bez problema sklopim i nosim u jednoj ruci dok u drugoj držim dete. Uz to moraju biti neka koja će za put stati u manji gepek pored kofera kada idemo na put. Ona je sada dovoljno velika da retko spava preko dana u kolicima, a i za to malo joj ne smeta da sedi kao i u auto seduštu dok se vozimo. Ovo je jedan od ključnih razloga zašto sam mogla da se odlučim za Kikko. Uz to, ona su teška samo 4 kg što je jedan od najlakših modela, a stabilnija su od klasičnih lakih modela. Prosečna kišobran kolica su teška između 6 i 7 kilograma.

Ukoliko su vam potrebna kišobran kolica atraktivnog dizajna sa spuštanjem naslona i korpom za odlaganje za pristojnu cenu, pročitajte više o modelu Chipolino Ergo – KLIK.

Izgled Chipolino Kikki kolica

Ovo su klasična lagana kišobran kolica, nalik onim od pre 30 i više godina. Nemaju skoro nijedan dodatak koji sadrže savremena kolica.

Sedište je dovoljno prostrano, ali i priručno, namenjeno deci 12+ meseci po mojoj proceni. Sva kišobran kolica su deklarisana 6+ meseci, ali kako ova nemaju položaje za leđa, ja bih ipak rekla da nisu za decu mlađu od godinu dana.

Materijal je sasvim zadovoljavajućeg kvaliteta i lako se čisti. U ponudi je izbor od 4 dezena, s tim da su dva divna moderna, ali samim tim i malo svetlija. Druge dva su klasičnija (plava ili roze) lakša za održavanje i za one koji vole lako održiv materijal.

Ram na kolicima je beli, sa crnim delovima (točkovi, rukohvati, prečaga za noge i plastični delovi). Samo je sivi kod onih sa plavim platnom. Beli ram na Chipolino Etro mi se fantastično pokazao. Nisam primetila da se išta više primećuje kada je prljav od Neonato Synchro koja su imala srebrni. Dovoljno je otporan na grebanje, pa se nisu oštetila ni u gepeku ili negde tokom vožnje

Tenda je dovoljna obzirom da nema ležećeg položaja i da je za starije dete, pa taman pokriva lice.

Jedna od velikih prednosti, ako se ja pitam, je to što ova kolica imaju napred prečagu. Konkretno nijedno od troje moje dece nije trpelo kaiševe na ramenima. Sa obe devojčice sam kratko koristila kišobran kolica. O tome sam pisala u tekstu – Kolica koja smo mi koristili. I nijedna od tih kolica nisu imala prečagu. Bila sam prinuđena da im stavljam kaiš na ramena i one su negodovale pri vožnji, srozavale su se na niže. Ćerka je toliko odbijala da se vozi u kišobran kolicima da sam ih prosedila dalje.

Točkovi nisu spektakularni. Bilo bi bolje da su jednostruki, ali kvalitet točkova nužno povećava ili cenu ili težinu kolica. Kada birate kišobran kolica ne možete očekivati nešto ultra udobno. Ali sasvim su zadovoljavajući za vožnju po trotoarima i gradu.

Ručke su razdvojene i to je jedna od mana, ali i uobičajena opcija kod kišobran modela kolica. Jedina kolica ove težina koja imaju spojene ručke su na pocket modelima. O njima sam više pisala ovde – Inovacija u svetu kolica.

Ova kolica nemaju korpu za odlaganje te će teško služiti za veću nabavku. Jedino da nešto improvizujete ispod kolica. Nedostatak korpe za to priručno koliko mi treba sam rešila mrežicom, kao što su nekada imala kolica koja je na Aliexpressu koštala čitavih 1.5 evro. Spominjala sam je OVDE.

Više puta sam napominjala da NIKADA ne kačite teške kese na ručke jer ćete narušiti balans i možete prevrnuti bebu u kolicima.

Dimenzije Chipolino Etro kolica

Dimenzije otvorenih kolica: 60 x 44 x 98 cm

Dimenzije sklopljenih kolica: 109 x 32 x 26 cm

Težina kolica: 4,2 kg

Važno je naglasiti da, za razliku od većine kolica, koja su za decu do 15 kg, ova imaju nosivost do 22kg.

Cena Chipolino Kikki kolica

Cena ovih kolica je ono što je pored lepog dezena i težine presudilo da ih uzmem. Koštaju oko 35 evra.

Kolica nemaju dodatke u vidu torbe, držača za flašicu ili zimske navlake.

Prednosti ovih kolica

- predviđenja do 22 kg težine;

- lagana, a stabilna kolica;

- lep, moderan dizajn; 

- laka za održavanje i rukovanje; 

- dovoljno velika tenda;

- kišobran kolica sa prečagom.

Mane ovih kolica

- nemaju ležeći položaj;

- nemaju korpu za odlaganje ni druge dodatke; 

- tanka letnja kolica.

Iskustva sa Chipolino kolicima

Za razliku od situacije pre desetak godina, kada je na tržištu postojalo manje prozivođača, a posebno modela i kada ova industrijska grana nije bila toliko razvijena kao danas, stvari su se drastično promenile. Chipolino je počeo kao bugarski proizvođač koji je nudio delimične kopije skupljih modela, što se videlo na dizajnu, finoj završnici, kvalitetu plastike i materijala, ai je i cena bila u skladu sa tim.

Danas, kolica ovog proizvođača imate u rasponu cena od 35 za kišobran kolica pa sve do 450 evra luksuzna 2 u 1 kolica. Kvalitet je odličan i može stati rame uz rame sa poznatim brendovima koji imaju višedecenijsku tradiciju.

Nepravedno je poslednjih godina ovaj brend pao u drugi plan, što mogu da primetim i po pitanjima naših čitateljki koja se često odnose na razne srednjoevropske proizvođače, koji su povoljnih cena, ali kvaliteta na nivou tog koji spominjem, a koji je Chipolino napustio još pre 7-8 godina.

Naša Chipolino Etro kolica su posle godinu i po korišćenja neoštećena. Nemaju nijedan trag korišćenja, rasparan šav i slično. Zaista smo dobili više nego što smo očekivali. O Chipolino Kikko kolicima iskustvo dužeg korišenja ću objaviti za par meseci.

* Tekst nije sponzorisan.

Booking.com